Az adminisztráció szerintünk nem

a szükséges rossz, hanem a mindennapi biztonság alapja.

Láthatatlan, de hatékony adminisztrátorok, tapasztalt és határozott projektvezetők vagyunk egyszerre.

Kiszervezett adminisztráció

Adminisztráció, recepció és üzemeltetés – mind egy partnertől!

  • Garantáltan csökkenő, tervezhető és ellenőrizhető költségek
  • Hatékonyabb, biztonságosabb működés
  • Rugalmasság a munkaidőben és munkavégzésben
  • Teljes körű adminisztrációs rendszer auditálása, kialakítása, működtetése
  • Recepció, titkárság, adminisztrátorok munkájának megszervezése, támogatása
  • Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása, előzetes költségelemzés
  • Üzemeltetés: karbantartás, postázás, ügyintézés, takarítás, iroda átalakítás
  • Minőségbiztosítás, szakmai felügyelet

 

Projekt alapú tanácsadás

Partnerek vagyunk a napi feladatokon túlmutató, jelentős erőforrást igénylő projektekben.

  • Több évtizednyi tapasztalat multinacionális iroda üzemeltetésben
  • Bármikor igénybe vehető
  • Kiszámítható, projekt alapú árazás
  • Adminisztrációs folyamatok auditálása, kidolgozása és bevezetése
  • Nagyobb beszerzésekhez kapcsolódó költségelemzés, tendereztetés és kiválasztás
  • Energiahatékony, zöld iroda kialakítása, bevezetése és üzemeltetése
  • Költözések, bérlőképviselet, átalakítási munkálatok megtervezése és lebonyolítása

 

Nyitott képzések

Irodavezetőkről szóló és irodavezetőknek szánt képzések

  • Több évtizedes nemzetközi menedzsment tréning tapasztalat
  • Nemzetközi képzés-fejlesztési kvalifikáció és HR kamarai tagság
  • Multinacionális ügyfélkör

Cégre/személyre szabott képzések rendelhetők a következő főbb területeken:

  • Vezetői hatékonyság
  • Kommunikációs készségek
  • Problémamegoldás és döntéshozatal
  • Értékesítés


AKTUÁLIS KÉPZÉSEK

 

Tréning-menedzsment

Kiszervezett képzésirányítás és -szervezés

  • Bármikor, a képzési ciklus bármely fázisában igénybevehető
  • Képzések az asszisztensi szinttől a stratégiai képzési vezető szintjéig
  • Alapképzések & irányítási és szervezési feladatok képzései
  • Egyéni és piaci szintű igényfelmérés
  • Kompetencia-modell és képzési terv elkészítése
  • Belső anyagok elkészítése, trénerek felkészítése, külsősök kiválasztása
  • Szervezés és adminisztráció
  • A képzések megvalósítása
  • A tanulás munkába való integrálásának támogatása

 


Partner az irodavezetésben.
Adminisztrációs rendszerek auditálásában és hatékony működtetésében nyújtunk egyedi megoldásokat.

PAG group

bcch
A Brit Kereskedelmi Kamara tagja

amcham

Regisztrált cég a magán-munkaközvetítői tevékenység folytatására.

PROFESSIONAL ADMINISTRATION GROUP
Irodahatékonysági Tanácsadó Kft.
Székhely: 1031 Bp., Városfal köz 3.
Iroda: 1033 Bp., Polgár utca 8-10.
Bútorraktár: 1047 Bp., Labdarúgó u. 4.
Nyitvatartás: előzetes egyeztetés szerint

VARGA ANNAMÁRIA
Varga Annamária ügyvezető
ügyvezető
+36 20 333 2354
annamaria.vargapagroup.hu

Professional Administration Group | Minden jog fenntartva © 2015-2019 | Jogi nyilatkozat
pagroup.hu